Σπυριδούλα Ναζίρη: Προτίμησα να μείνω στον τόπο μου και να ανήκω στην οικογένεια του ΜΓΣ ΕΘΝΙΚΟΥ

Μιλάει η χάλκινη πανελληνιονίκης του τριπλούν, νέων γυναικών (έως 23 ετών) στην Σοφία Χύτου

Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα όταν βλέπεις ταλαντούχα νέα παιδιά και μάλιστα σε έναν δύσκολο χώρο αυτόν του αθλητισμού να διαπρέπουν και να παρουσιάζουν ένα υγιές μοντέλο ζωής .Νέα, προσγειωμένη και ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του ελληνικού αθλητισμού.
Το 2551.gr και η στήλη ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ-INCOMMONVIEW συνάντησαν την Εβρίτισσα Σπυριδούλα Ναζίρη όπου αναφέρθηκε στην αγάπη της για τον αθλητισμό και συγκεκριμένα για το τριπλούν, για τους νέους αλλά και για τους μελλοντικούς της στόχους. Απολαύστε την!!!
ΣΧ. Πόσο καιρό ασχολείσαι με τον αθλητισμό; Περίμενες στα πρώτα σου βήματα ότι θα φτάσεις τόσο ψηλά στο τριπλούν;
ΣΝ. Με τον αθλητισμό ασχολούμαι από τα 7 μου χρόνια. Στα 15 με 16 πήρα την απόφαση να ασχοληθώ πιο σοβαρά με τον στίβο διότι είχα την τύχη να προπονούμαι με την 2 φορές Ολυμπιονίκη Πηγή Δεβετζή όπου με παρότρυνε περισσότερο στο τριπλούν. Η συνεργασία μας κράτησε 3 χρόνια και μετά πήραμε την απόφαση από κοινού να κάνω το μεγάλο βήμα και να πάω σε ένα μεγαλύτερο κέντρο αθλητισμού στην Θεσσαλονίκη, με έναν εξειδικευμένο ομοσπονδιακό προπονητή στα οριζόντια άλματα Δημήτρη Τσιφτσόγλου όπου με δέχτηκε στο γκρουπ του.Ουσιαστικά νιώθω πως τώρα αρχίζω και κάνω πρωταθλητισμό. Θεωρώ πως ακόμα δεν έχω κάνει κάτι τόσο μεγάλο στο τριπλούν ,έχω να δώσω πολλά παραπάνω. Όπως είπα και πριν, νιώθω πως τώρα ξεκινάω.Μέχρι στιγμής έχω αρκετές νίκες σε διασυλλογικούς αγώνες, meeting και 2 φορές κατέκτησα την 3η θέση σε Πανελλήνιο Σχολικό πρωτάθλημα Ελλάδας - Κύπρου.
ΣΧ. Τι σημαίνει ο αθλητισμός για εσένα προσωπικά; Θα παρότρυνες και άλλες νέες και νέους να ασχοληθούν με τον αθλητισμό;
ΣΝ. Για εμένα προσωπικά το γήπεδο είναι το δεύτερο σπίτι μου. Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς αυτό, είναι ο ψυχολόγος μου, πάω εκεί και ξεδίνω, άλλωστε αν δεν το αγαπούσα τόσο πολύ δεν θα έπαιρνα το ρίσκο να τα αφήσω όλα και να πάω στην Θεσσαλονίκη. Και βέβαια θα παρότρυνα τα νέα παιδιά και όχι μόνο, να ασχοληθούνε γενικά με τον αθλητισμό.Ο αθλητισμός είναι ένα μεγάλο σχολείο. Πρώτα από όλα σου μαθαίνει να ξεπερνάς τον εαυτό σου ολοένα και περισσότερο, να σέβεσαι τον αντίπαλο, να συνεργάζεσαι, να θέτεις στόχους και να προσπαθείς να τους πετύχεις, σου μαθαίνει να κερδίζεις αλλά και να χάνεις. Πιστεύω πως ο αθλητισμός χτίζει χαρακτήρα.

ΣΧ. Είσαι πάρα πολύ νεαρή ηλικιακά ωστόσο έχεις επιτύχει πολύ σπουδαίες επιδόσεις. Έχεις στερηθεί πράγματα λόγω του αθλητισμού;
ΣΝ. Σίγουρα δεν είναι εύκολο να είσαι αθλητής. Θέλει γερό στομάχι και εξαιρετική διαχείριση του χρόνου. Έχω στερηθεί πολλα πράγματα όπως τα ξενύχτια, βόλτες σχολικές εκδρομές, φαγητό ,οικογενειακές στιγμές .Πρέπει όλα να γίνονται με έναν συγκεκριμένο τρόπο ειδικά σε στάδιο προετοιμασίας, μετά από ένα σημείο αυτή η ρουτίνα γίνεται τρόπος ζωής και δεν το βλέπεις ότι στερείσαι κάτι. Άλλωστε είναι επιλογή το να ακολουθήσεις αυτό τον τρόπο ζωής.
ΣΧ. Ανήκεις στη μεγάλη οικογένεια του ΜΓΣ ΕΘΝΙΚΟΥ Αλεξανδρούπολης. Έχεις δεχτεί και άλλες προτάσεις από συλλόγους να ενταχθείς στο δυναμικό τους ή θα παραμείνεις στο ΜΓΣ ΕΘΝΙΚΟ;
ΣΝ. Μέχρι στιγμής δεν είχα κάποια πρόταση από άλλο σύλλογο, αλλά και να είχα δύσκολα θα άφηνα τον ΜΓΣ ΕΘΝΙΚΟ. Είχα στο μυαλό μου να έμπαινα σε κάποια ομάδα της Θεσσαλονίκης καθώς ερχόμουν, αλλά τελικά προτίμησα να μείνω στον τόπο μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τον νέο μου σύλλογο, με έχουν στηρίξει και με έχουν πιστέψει από την αρχή και ομολογώ πως δεν το περίμενα. Νιώθω σαν να ανήκω χρόνια σε αυτήν την ομάδα και εύχομαι κάθε χρονιά να γίνεται και καλύτερη. Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον παλιό μου σύλλογο τον Πρωτέα Αλεξανδρούπολης όπου έκανα τα πρώτα μου βήματα στον στίβο.
ΣΧ. Πίσω από κάθε αθλητή κρύβονται πάντα κάποια πρόσωπα κλειδιά. Θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας ποιοί είναι αυτοί που σε στηρίζουν πριν από κάθε μεγάλο αγώνα αλλά και στις προπονήσεις;
ΣΝ. Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη για τα άτομα που έχω δίπλα μου και με στηρίζουν!!! Τα 2 από αυτά είναι η αδελφές μου όπου και τις έχω μεγάλη αδυναμία. Είναι η οικογένεια μου, ο προπονητής μου, ο σύλλογος μου, οι φίλοι και οι συγγενείς αλλά και οι συναθλητές μου , όπου με συμβουλεύουν πριν αλλά και μετά από κάθε προπόνηση και αγώνα. Πιστεύω πως πολύ από αυτούς έβαλαν το λιθαράκι τους το να βρίσκομαι στην Θεσσαλονίκη και να κάνω πρωταθλητισμό αν έλειπε έστω και ένας από αυτούς τους ανθρώπους μπορεί να μην είχα την δυνατότητα να κάνω όλα αυτά τα πράγματα αλλά ούτε και να σπουδάζω στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ στο τμήμα της φυσικοθεραπείας πράγμα το οποίο είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό και τους ευχαριστώ πολύ! Ακόμη, μεγάλη δύναμη μου δίνει η μητέρα μου όπου εδώ και 5 χρόνια έχει φύγει από την ζωή λόγο της ανίατη νόσου .Είμαι σίγουρη πως με βλέπει και με προστατεύει και είναι περήφανη για εμένα.
ΣΧ. Ποιοί είναι οι στόχοι σου για το μέλλον;
ΣΝ. Πρώτα από όλα ο στόχος μου είναι το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της κατηγορίας μου στις 30 με 31 Ιουλίου όπου θα διεξαχθεί στην Λάρισα (τελικά ήταν 3η στον αγώνα αυτό). Θέλω να πετύχω ένα άλμα όσο πιο κοντά γίνεται στα 13,00m ώστε να είναι πιο εφικτό για του χρόνου το όριο για το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα Νέων στο Bydgoszcz της Πολωνίας. Σήμερα εξαιτίας της οικονομικής κρίσης είναι πολύ δύσκολο να διακριθούν οι νέοι Έλληνες αθλητές.
ΣΧ. Ποιές κατά τη γνώμη σου είναι οι δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει ένας αθλητής κατά τα πρώτα του βήματα;
ΣΝ. Ο Ελληνικός αθλητισμός μαζί με την κοινωνία περνάει δύσκολες στιγμές εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Αντιμετωπίζουν σκληρές ημέρες λόγο περιορισμένων επιχορηγήσεων από το κράτος αλλά και λόγο τον κακών συνθηκών εγκαταστάσεων. Ξέρω πολλούς αθλητές που αναγκάζονται να δουλεύουν ταυτόχρονα για να έχουν τουλάχιστον τα απαραίτητα πχ μασάζ, εξοπλισμό, συμπληρώματα κ.α. Οι περισσότεροι αθλητές που διακρίνονται σε μεγάλους διεθνείς αγώνες, δεν πληρώνουν τα έξοδα και για τους προπονητές τους με αποτέλεσμα να τα βάζουν από την τσέπη τους ή να πηγαίνουν τα παιδιά στους αγώνες χωρίς τον προπονητή τους. Δυστυχώς αν δεν έχεις κάποιον χορηγό να σε στηρίξει είναι δύσκολο να ανταπεξέλθεις.
(Η συνέντευξη έγινε πριν από το πανελλήνιο πρωτάθλημα νέων)