Ο Κωνσταντίνος Τζούμας κυκλοφόρησε μέσω της InSideOut/14 Music, πριν από δύο μήνες, το digital single "Ο,τι δίνεις πάντα παίρνεις" το οποίο εξακολουθεί να παίζει δυνατά στα ραδιόφωνα της χώρας χαρίζοντάς του μια καλή θέση ανάμεσα στα πρώτα και καλύτερα 200 τραγούδια των ελληνικών ραδιοφώνων. Κωνσταντίνε, είσαι και ο ένας εκ των δύο δημιουργών του τραγουδιού. Πως νιώθεις για την τόσο μεγάλη ανταπόκριση;
Είναι μεγάλη χαρά να βλέπεις τον κόσμο να αγκαλιάζει το τραγούδι σου και ακόμα μεγαλύτερη να βρίσκεσαι για δύο μήνες ανάμεσα στα 200 καλύτερα τραγούδια των ελληνικών ραδιοφώνων, πράγμα που είναι πολύ δύσκολο. Νιώθουμε απόλυτα ικανοποιημένοι και εγώ και οι συνεργάτες μου, γιατί βλέπουμε ότι η δουλειά που έχουμε κάνει συλλογικά αποδίδει καρπούς και μας δίνει δύναμη και αισιοδοξία για τη δύσκολη συνέχεια.
Ευχαριστώ πολύ τον Αλέξανδρο Ζούμπα που έντυσε με λέξεις την μουσική που του έδωσα και τον Αποστόλη Στίκα για την ενορχήστρωση!
Το ευρύ κοινό σε γνώρισε κάποια χρόνια πριν. Πότε έγινε το πρώτο δισκογραφικό βήμα;
Μόλις τελείωσα το σχολείο άρχισα να ασχολούμαι επαγγελματικά με τη μουσική και να κάνω εμφανίσεις σε διάφορους χώρους. Παράλληλα άρχισα να γράφω δικά μου τραγούδια και ψαχνόμουνα πολύ για να μπω στη δισκογραφία. Το πρώτο δισκογραφικό βήμα το έκανα με το τραγούδι «Σώμα ξένο» το 2010.
Σκεφτόσουν πάντα τον εαυτό σου να τραγουδάς; Είχες και κάποιους άλλους στόχους, κάποιες άλλες σπουδές;
Ναι, σκεφτόμουν πάντα τον εαυτό μου να τραγουδάει. Από πολύ μικρός είχα αυτό το μικρόβιο με τη μουσική. ΄Οπου μπορούσα να τραγουδήσω το έκανα. Δε δίστασα ποτέ. Μεγαλώνοντας άρχισα να συνειδητοποιώ ότι το να τραγουδάω και να γράφω με εκφράζει απόλυτα και θα ήθελα να ασχοληθώ πιο έντονα με αυτό, πράγμα το οποίο και έγινε. Βέβαια επειδή τα πράγματα είναι δύσκολα στις μέρες μας καλό θα είναι να υπάρχουν και επιπρόσθετες σπουδές γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. ΄Εχω τελειώσει και φυσιοθεραπεία.
Υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός στο χώρο του τραγουδιού. Ποια είναι τα εφόδια που πρέπει να έχει κάποιος για να ξεχωρίσει; Είναι πιο εύκολα τα πράγματα για έναν άνδρα στο χώρο ή όχι;
Πράγματι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος αλλά αν είσαι καλός σε αυτό που κάνεις, δουλεύεις ασταμάτητα και έχεις ταλέντο, εμφάνιση, πίστη, τύχη και υπομονή μπορείς να ξεχωρίσεις. Σε ό,τι έχει να κάνει με το δεύτερο σκέλος της ερώτησης νομίζω ότι, είτε είσαι άνδρας είτε είσαι γυναίκα, αν αγαπάς αυτό που κάνεις, το θέλεις πολύ και έχεις όλα τα εφόδια που ανέφερα πιο πάνω, μπορείς να ξεχωρίσεις χωρίς διακρίσεις.
Εμφανίσεις αυτό το διάστημα ή το αμέσως επόμενο;
Πριν λίγο καιρό ολοκληρώθηκε μια εξάμηνη σειρά εμφανίσεων σε διάφορα μαγαζιά της πρωτεύουσας και τώρα είμαστε σε συζητήσεις για καλοκαιρινές εμφανίσεις τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία.
Το "Ο,τι δίνεις πάντα παίρνεις" είναι και μια έκφραση την οποία χρησιμοποιούμε συχνά. Πιστεύεις οτι ισχύει και ειδικά στο χώρο του τραγουδιού;
Είναι μια έκφραση την οποία χρησιμοποιούμε πολύ συχνά στην καθημερινότητα μας. Είναι μια μεγάλη αλήθεια. Όταν κάνεις καλό παίρνεις καλό και το αντίστροφο. Μόνοι μας καθορίζουμε το μέλλον μας με τις επιλογές μας. Στο χώρο του τραγουδιού τώρα οι πράξεις σου και η προσωπική δουλειά που θα καταβάλεις θα έχουν το ανάλογο αποτέλεσμα στην πορεία σου.
Ερμηνεία, δημιουργία - σύνθεση ή και τα δύο; Πως εκφράζεσαι πιο ολοκληρωμένα;
Πέρα από το να ερμηνεύω μου αρέσει πάρα πολύ να γράφω. Δε νομίζω να υπάρχει καλύτερος τρόπος έκφρασης από το να ερμηνεύεις ένα τραγούδι, το οποίο έχεις γράψει ο ίδιος. Σε κάνει να αισθάνεσαι πιο σίγουρος και πιο χαλαρός γιατί ξέρεις ακριβώς τι θέλεις να πεις και πώς θέλεις να το εκφράσεις, πράγμα που βοηθάει απίστευτα την ερμηνεία. Επομένως το ένα συμπληρώνει το άλλο!
Ετοιμάζεις , γράφεις κάποιο επόμενο τραγούδι;
Έχω ήδη γράψει το τραγούδι που προορίζω για επόμενο, ωστόσο είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο. Μέσα στο καλοκαίρι θα μπώ στο στούντιο για να το ολοκληρώσω και αν όλα πάνε καλά, μέσα στο φθινόπωρο,θα κυκλοφορήσει.
Σ' ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και πάντα επιτυχίες.
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου