Πέγκυ Ζήνα: Bλέπω συνεχεια την Μοσχολιού στον ύπνο μου!

Υπήρξε ένας πολύ σημαντικός άνθρωπος στη ζωή της, ενώ πρόσφατα εξομολογήθηκε ότι πολλές φορές εμφανίζεται στον ύπνο της. 
Η Πέγκυ Ζήνα δήλωσε ότι η Βίκυ Μοσχολιού είναι η μεγάλη της αγάπη. 
«Η Βίκυ Μοσχολιού είναι η μεγάλη μου αγάπη, η λατρεία μου, το πρότυπό μου. Ένας άνθρωπος που για μένα είναι ανάμεσα στους πέντε σημαντικούς ανθρώπους που δεν μπορώ να ξεχάσω το χαμό τους. Την μνημονεύω καθημερινά. Στις πιο σημαντικές στιγμές της καριέρας μου έρχεται πάντα στον ύπνο μου. Με καθοδηγεί. Πολλές φορές πριν κυκλοφορήσω το νέο μου δίσκο ή πριν από τις πρεμιέρες μου ή ακόμα και πριν από κάποια σημαντική για την δουλειά μου εμφάνιση, βλέπω τη Βίκυ στο όνειρό μου. Δεν ξέρω αν την καλώ εγώ υποσυνείδητα. Στο καμαρίνι μου υπάρχει πάντα μια φωτογραφία της», δήλωσε η τραγουδίστρια.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια