Στην πρώτη θέσης των ζημιογόνων ΔΕΚΟ είναι ο ΟΣΕ και ακλουθούν ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΕΘΕΛ και ΟΔΙΕ. Το 2009 οι ζημιές για τις 11 πιο ελλειμματικές δημόσιες επιχειρήσεις έφθασαν στα 1,7 δισ. Ευρώ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Οικονομικών το κόστος μισθοδοσίας τους ξεπερνούσε το 1 δισ. 168 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο καθαρός δανεισμός τους είναι οκτώ φορές
μεγαλύτερος από τα ετήσια έσοδα.Ο ελληνικός σιδηρόδρομος δεν θα κλείσει και θα διασφαλιστούν όλες οι θέσεις εργασίας, διαβεβαίωσε ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας, παρουσιάζοντας χθες Τετάρτη στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση και εξυγίανση του ΟΣΕ.
H Νέα Δημοκρατία δήλωσε ότι θα υπερψηφίσει το νομοσχέδιο επί της αρχής, ενώ ο ΛΑΟΣ το χαρακτήρισε αποσπασματικό και αναμένεται να δηλώσει «παρών». ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ θα καταψηφίσουν το νομοσχέδιο και καταγγέλλουν ότι, αφού λεηλατήθηκε, ο οργανισμός θα δοθεί σε ιδιώτες, με τα χρέη του να μεταβιβάζονται στο Δημόσιο.
Εξάλλου λόγω της απεργίας των εργαζομένων σήμερα δεν θα κινηθούν οι συρμοί του ΟΣΕ και του προαστιακού. Δεν θα γίνονται ούτε τα δρομολόγια του ΜΕΤΡΟ, στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντιας-Αεροδρόμιο.
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου