Ανησυχώ, ποιος πληρώνει την προπαγάνδα;

Δημοσιεύω αυτούσια μια ακόμα ενδιαφέρουσα επιστολή αναγνώστη που έλαβα:

Είμαι ένας ακόμα αγανακτισμένος Έλληνας στην εποχή της προπαγάνδας μίσους, του άκρατου και ακραίου λαϊκισμού και της μόδας του φασισμού και του τραμπουκισμού.

Προσωπικά είμαι πεπεισμένος πως υπάρχει ένα οργανωμένο ή ανοργάνωτο σχέδιο αποσταθεροποίησης της χώρας με πολλούς καλοθελητές που λειτουργούν απλά ως εκτελεστές γιατί ηδονίζονται από το μπάχαλο και την καταστροφή.


Δεν μπορώ να πιστέψω πως το ΠΑΣΟΚ μπορεί να λύσει το πρόβλημα αν και διαφωνώ με λίγα από αυτά που έχει...


...έστω και "καθυστερημένα" κάνει. Κουβαλάει πολύ αμαρτία στο παρελθόν του για να μπορεί να έχει πλειοψηφικές μάζες, απαραίτητες σήμερα, μαζί του.

Ο λόγος που θέλω να επικοινωνήσω μαζί σου είναι για κάτι που πρόσεξα στο facebook και μου έκανε εντύπωση. Βλέπω συνέχεια sponsored stories σαν και αυτά που σου έχω συνημμένα. Αναρωτιέμαι ποιος πληρώνει την όχι και τόσο φτηνή (http://www.facebook.com/help/?page=864) διαφήμιση στο facebook. Ποιος αδικημένος και αγανακτισμένος πολίτης δίνει κάποια δεκάδες ευρώ την ημέρα για να περάσει την προπαγάνδα του; Ο "αυθορμητισμός" κάποιων Ελλήνων σήμερα μου θυμίζει τα SS κατά την δημοκρατία της Βαϊμάρης.

Ανησυχώ.
Παραπολιτική

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια