Ο Ευάγγελος Λαμπάκης απαντά στον Πάχτα με αιχμηρό τρόπο!!


   Κύριε Πάχτα, ακούστε τι είναι απρέπεια, αντιδεοντολογικό και απαράδεκτο.
        Απαράδεκτο θα ήταν να επικοινωνούσα μαζί σας για να σας ζητήσω, εντός εισαγωγικών, την άδεια να συμμετέχω σε κοινωνικό συλλαλητήριο του λαού της Χαλκιδικής. Στο κάτω - κάτω δεν μας ειδοποιήσατε ότι γίνατε και μητροπολίτης για να σας ζητάμε την άδεια να μπούμε στο χώρο που εσείς θεωρείτε ως ιδιοκτησία σας.
      Αν έχετε πατριωτικό φρόνημα και εργάζεστε για τον λαό σας απαντώ με αυτό που είδα στον τόπο που τον θεωρείτε ιδιοκτησία σας. Τους δημότες του Δήμου Αριστοτέλη κατά χιλιάδες να θεωρούν ότι είστε εξοστρακισμένος από την συνείδησή τους.
     Αντιδεοντολογικό θα ήταν να συναλλαγώ μαζί σας αφού τίποτα κοινό δε μας συνδέει, πέραν του γεγονότος ότι στο κάλεσμα του συντονιστικού των δημοτών του Δήμου σας προς τους αντίστοιχους δημότες του Δήμου Αλεξανδρούπολης, όπου έχουμε ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, απάντησα θετικά ερχόμενος ως απλός πολίτης, ως Έλληνας, όπως και αυτοί ήρθαν πολλάκις συμπαραστεκόμενοι στον αγώνα μας στην Αλεξανδρούπολη.
     Απρεπές και αντιδημοκρατικό είναι να ζητάτε ν’ αποκλεισθώ από κοινωνικούς αγώνες, στην προσπάθειά σας να κρατήσετε την κοινωνία του Δήμου σας κλειστή από όσους έτυχε να είναι θεσμικοί αλλά να νοιώθουν πάνω απ’ όλα Έλληνες και να αγωνίζονται ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΕ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    Σε κάθε περίπτωση μιλώντας για μένα με αυτοκριτική καταλήγω:
1)Εγώ πηγαίνω στο γραφείο μου στο Δημαρχείο  κάθε μέρα και ότι ώρα
    θέλω. ΕΣΕΙΣ;
2)Είμαι ψηλά στην συνείδηση των δημοτών μου άσχετα αν συμφωνούν με
   τις απόψεις μου ή όχι. ΕΣΕΙΣ;
3)Εγώ δεν δέχθηκα καμία ερώτηση από δημοσιογράφους αν παίρνω
  ανταλλάγματα. ΕΣΕΙΣ;
4)Εγώ κάνω τα Δημοτικά Συμβούλια  και τις Επιτροπές στο Δημαρχείο  της 
   Αλεξανδρούπολης. ΕΣΕΙΣ;
5)Εγώ θεωρώ ότι  είμαι μέσα στους κοινωνικούς αγώνες του Δήμου μου.
   ΕΣΕΙΣ;
6)Εγώ δέχομαι την κριτική  από όλους και δεν θεωρώ  ότι ο Δήμος 
   Αλεξανδρούπολης είναι μία κλειστή κάστα, όπου απαγορεύεται να
   προσέλθουν άλλοι θεσμικοί ή μη, και τούτο γιατί δεν φοβάμαι την
   κριτική, έχοντας πεποίθηση για την πολιτική μου καθαρότητα. ΕΣΕΙΣ;

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια