‘Αννα Βίσση: Με ποιόν έζησε την απόλυτη συντροφική σχέση;


Θα ήθελα να με βρει η αγάπη

Η Άννα Βίσση μίλησε για έρωτες, για τον Νίκο Καρβέλα και για την  παράσταση που ανεβαίνει ξανά μετά από 22 χρόνια τους ”Δαίμονες”.
«Ο έρωτας που θα ήθελα πλέον στη ζωή μου είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί. Δεν είναι ότι το ψάχνω .Είναι αυτό που λέει το τραγούδι μου,”μην ψάχνεις την αγάπη, η αγάπη όλους τους βρίσκει. Είναι από  αυτά τα όμορφα τραγούδια που θα ήθελα να με βρουν κάποια στιγμή της ζωής μου, που νομίζω ότι έρχεται.
Συνεχίζει δηλώνοντας στην εφημερίδα Real News ότι ζει  μια από τις καλύτερες περιόδους, αναζητά την ησυχία της και ευτυχώςτην έχει. «ίσως μια σχέση σε αυτή τη φάση της ζωής μου να μην μου έκανε καλό»
Χαρακτηρίζει τη σχέση της με το  Νίκο Καρβέλα ως την απόλυτη συντροφική σχέση ! Βέβαια, όταν είμαστε μέσα στη σχέση, έχομε την ψευδαίσθηση ότι βιώνουμε τον απόλυτο έρωτα της ζωής μας .
Επίσης της αρέσει όταν φεύγει από τη δουλειά να βλέπει μια ταινία και συνεχίζει λέγοντας πως έχει δίπλα της  καλούς φίλους και βέβαια την κόρη της ,με την οποία έχει αναπτύξει την καλύτερη σχέση που είχανε ποτέ.
Η Ελληνίδα star δήλωσε ότι της αρέσει πολύ που της δόθηκε μια δεύτερη  ευκαιρία να ανεβάσει  ξανά τους δαίμονες και απαντάει για την κριτική που της έχει ασκηθεί για την καριέρα της από  την πλευρά του έντεχνου τραγουδιού.  «οι άνθρωποι που σχολιάζουν είναι εκείνοι που δεν πέτυχαν  στη ζωή τους τίποτα».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια