"Όπως ήθελα να ζήσω" της Ελένης Πριοβόλου και άλλα 5 νέα ebooks από τις Εκδόσεις Καστανιώτη

6 νέα ηλεκτρονικά βιβλία σε μορφή ePUB κυκλοφόρησαν σήμερα από τιςΕκδόσεις Καστανιώτη και πρόκειται για τίτλους από την πρόσφατη βιβλιοπαραγωγή τους. Ανάμεσα στα βιβλία είναι και το μυθιστόρημα της Ελένης Πριοβόλου "Όπως ήθελα να ζήσω", που έχει αποσπάσει το "Βραβείο Αναγνωστών 2010" και διαδραματίζεται στην Αθήνα του τέλους του 19ου αιώνα.

Σε ηλεκτρονική μορφή κυκλοφόρησαν επίσης οι αναμνήσεις της Μαρίας Μπέικου "Αφού με ρωτάτε, να θυμηθώ...",  όπου η αγωνίστρια του ΕΛΑΣ και του Δημοκρατικού Στρατού, που πέθανε την Πέμπτη σε ηλικία 86 ετών, αφηγείται όσα έζησε από τη στράτευσή της στην Εθνική Αντίσταση σε ηλικία 17 ετών και τη θέση της ως εκφωνήτρια του ελληνόφωνου ραδιοφωνικού σταθμού "Εδώ Μόσχα" στην ΕΣΣΔ ως τη στενή φιλία της με τον Αντρέι Ταρκόφσκι όταν σπούδαζαν στο Ινστιτούτο Κινηματογράφου. Στο tvxsμπορείτε να δείτε εκτενή βίντεο με τη Μαρία Μπέικου να αφηγείται όσα έζησε

.Από σήμερα είναι επίσης διαθέσιμα το μυθιστόρημα "Ένοχα μυστικά" της Ντόρας Γιαννακοπούλου, το παιδικό μυθιστόρημα "Μια αστεία επιδημία" του Βασίλη Παπαθεοδώρου για "μια επιδημία γέλιου στο απομακρυσμένο πριγκηπάτο της Σουρλανδίας", το "Φαρμακείο Ευάγγελου Ραφαλιά" του Παναγιώτη Τέτση με "κείμενα για καλλιτέχνες Έλληνες και ξένους, κείμενα για τόπους αλλά και για ζητήματα τέχνης" και, τέλος, η συλλογή δοκιμίων "Το μέλλον ανήκει στην έκπληξη" με "34 σχόλια για την κρίση και ένα υστερόγραφο" της Φωτεινής Τσαλίκογλου.

Στα ηλεκτρονονικά βιβλία των Εκδόσεων Καστανιώτη ενσωματώνεται υδατογράφημα με το όνομα του αγοραστή/αναγνώστη (social DRM) και δεν είναι κλειδωμένα με Adobe DRM, οπότε μπορούν να διαβαστούν με την εφαρμογή ή τη συσκευή της επιλογής μας και να μετατραπούνσε αρχείο Mobipocket για Kindle. Οι τιμές τους είναι, ανάλογα με τον τίτλο, 35% με 50% χαμηλότερες από την τιμή των αντίστοιχων τυπωμένων βιβλίων.


Η Μαρία Μπέικου για τη ζωή της και το βιβλίο της "Αφού με ρωτάτε, να θυμηθώ...":
Γεννήθηκα στην Ιστιαία της Εύβοιας. Στον πόλεμο βρίσκομαι στην Αθήνα, φοιτήτρια της Ιατρικής. Οργανώνομαι και δουλεύω παράνομα με τον Λεωνίδα Κύρκο στο πανεπιστήμιο. Συλλαμβάνεται ο αδερφός μου. Οδηγείται στις φυλακές.

Παρά την αντίθεση των γονιών μου, κατατάσσομαι στον ΕΛΑΣ. Λαχταρώ να πολεμήσω με το όπλο στο χέρι. Η πρώτη μου μάχη είναι στο Καρπενήσι. Ξέρω ότι αμύνομαι, δεν θέλω να κάνω κακό σε κανέναν, απέναντί μου όμως είναι ο εχθρός. Σημαδεύω και πυροβολώ. Φοβάμαι. Καταλαβαίνω στο πρόσωπο του διπλανού μου τι σημαίνει σύντροφος. Κόβω την κοτσίδα μου για να παρελάσω στην απελευθέρωση. Παραδίδω το όπλο μου στη Βάρκιζα.

Παντρεύομαι τον Γεωργούλα Μπέικο.

Ξαναπιάνω το ντουφέκι για να αμυνθώ, δεύτερη φορά, με τον Δημοκρατικό Στρατό. Το αφήνω, ηττημένη πια, στα αλβανικά σύνορα και φεύγω περνώντας στο άγνωστο. Τρομάζω.

Ζω είκοσι επτά χρόνια στη Σοβιετική Ένωση. Φοιτήτρια στο Ινστιτούτο Κινηματογραφίας της Μόσχας, στην τάξη του Μιχαήλ Ρομ, με το συμφοιτητή και πολύ καλό φίλο μου Αντρέι Ταρκόφσκι. Σκηνοθετούμε από κοινού τους Φονιάδες του Χέμινγουεϊ. Δουλεύω ως εκφωνήτρια στον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Μόσχας. Είκοσι επτά χρόνια χωρίς ιθαγένεια. Ψάχνω κάποιον ν’ ακούσει την ιστορία μου. Τη λέω παντού.

Η επιστροφή. Επιστρέφω στην Ελλάδα με την τέφρα του Γεωργούλα, σαν την Ηλέκτρα. Η Ελλάδα. Στα όνειρά μου βλέπω ακόμα ότι τρέχω στα βουνά. Πατρίδα μου είναι όλα αυτά.
 http://elektronikosanagnostis.blogspot.com/2011/03/opos-ethela-na-zeso-ebook-priovolou.html

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια