Ο διεθνής αερολιμένας του Κοτσί στην πολιτεία Κεράλα της νοτιοδυτικής Ινδίας θα είναι ο πρώτος στον κόσμο που θα τροφοδοτείται εξολοκλήρου από ηλιακή ενέργεια.
Ένα φωτοβολταϊκό σύστημα ισχύος 12 Μεγαβάτ σε μια έκταση 180 στρεμμάτων, εγκαινιάστηκε πριν από λίγες ημέρες κοντά στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου.
Η φωτοβολταϊκή μονάδα προϋπολογισμού 9,5 εκατ. δολαρίων κατασκευάστηκε μέσα σε έξι μήνες και θα παράγει από 50.000 ως 60.000 κιλοβατώρες κάθε μέρα τη στιγμή που η μέση ημερήσια κατανάλωση είναι 48.000 Κιλοβατώρες.
Η ηλεκτρική ενέργεια θα διοχετεύεται στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας από το οποίο τροφοδοτείται το αεροδρόμιο και το πλεόνασμα θα πωλείται στον τοπικό πάροχο ενέργειας της Πολιτείας Κεράλα.
Επειδή δεν υπάρχει σύστημα αποθήκευσης του πλεονάσματος ενέργειας έχει εγκατασταθεί ένας ειδικός μετρητής που καταγράφει τις πλεονάζουσες κιλοβατώρες που παράγει το φωτοβολταϊκό κατά τη διάρκεια της μέρας.
Το βράδυ, το αεροδρόμιο έχει τη δυνατότητα να αγοράζει πίσω το πλεόνασμα ενέργειας που έχει πωλήσει στον πάροχο.
Σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές την επόμενη 25ετία το φωτοβολταϊκό θα απομακρύνει 300.000 τόνους διοξειδίου του άνθρακα από την ατμόσφαιρα όσο θα επιτύγχανε η φύτευση τριών εκατομμυρίων δέντρων.
Το αεροδρόμιο του Κοτσί δεν είναι το μόνο στον κόσμο που λειτουργεί εξολοκλήρου με Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, αλλά είναι ο πρώτος διεθνής αερολιμένας και λειτουργεί αποκλειστικά με φωτοβολταϊκά.
—Στα Γκαλαπάγκος
Προηγείται το αεροδρόμιο Σέυμουρ στη νήσο Μπάλτρα του Αρχιπελάγους Γκαλαπάγκος, το οποίο όμως καλύπτει μόνο τοπικές ανάγκες. Εκεί οι ενεργειακές ανάγκες του αεροδρομίου καλύπτονται κατά 35% από φωτοβολταϊκά και 65% από αιολικά.
Επίσης, είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα και επαναχρησιμοποιημένα υλικάπου προέρχονται από το παλιό αεροδρόμιο των νησιών, διαθέτει σύστημα αισθητήρων που ανοίγει και κλείνει τα παραθυρόφυλλα ανάλογα με τη θερμότητα και τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα στο κτήριο, το πόσιμο νερό προέρχεται από ειδικές μονάδες αφαλάτωσης, ενώ στον χώρο έχουν φυτευτεί ενδημικά φυτά.
—Ηλιακά αεροδρόμια
Σημειώνεται ότι πριν από έναν περίπου χρόνο, το Διεθνές Αεροδρόμιο Ίντιρα Γκάντι στο Νέο Δελχί εγκατέστησε μία μονάδα παραγωγής ηλιακής ενέργειας 2,14 μεγαβάτ.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία Enerparc AG, η οποία κατασκεύασε το έργο στο Δελχί, η μόνη ειδική απαίτηση για την εγκατάσταση μιας μονάδας παραγωγής ηλιακής ενέργειας σε ένα αεροδρόμιο είναι η ανάλυση της ανάκλασης του φωτός από τους ηλιακούς συλλέκτες.
Η αντανάκλαση μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στους πιλότους, αλλά η πρόοδος της τεχνολογίας έχει οδηγήσει σε ουσιαστική μείωση του δείκτη αντανάκλασης των συλλεκτών.
Η Διοικητική Αρχή Αεροδρομίων της Ινδίας (AAI), υπό την αιγίδα της οποίας λειτουργούν 125 αεροδρόμια σε όλη τη χώρα, έχει ανακοινώσει την πρόθεση να κατασκευάσει σταθμούς παραγωγής ηλιακής ενέργειας σε περίπου 30 αεροδρόμια, τα οποία καταλαμβάνουν μεγάλες εκτάσεις και έχουν τη δυνατότητα εγκατάστασης φωτοβολταϊκών πάρκων μεγάλης κλίμακας.
econews
Ένα φωτοβολταϊκό σύστημα ισχύος 12 Μεγαβάτ σε μια έκταση 180 στρεμμάτων, εγκαινιάστηκε πριν από λίγες ημέρες κοντά στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου.
Η φωτοβολταϊκή μονάδα προϋπολογισμού 9,5 εκατ. δολαρίων κατασκευάστηκε μέσα σε έξι μήνες και θα παράγει από 50.000 ως 60.000 κιλοβατώρες κάθε μέρα τη στιγμή που η μέση ημερήσια κατανάλωση είναι 48.000 Κιλοβατώρες.
Η ηλεκτρική ενέργεια θα διοχετεύεται στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας από το οποίο τροφοδοτείται το αεροδρόμιο και το πλεόνασμα θα πωλείται στον τοπικό πάροχο ενέργειας της Πολιτείας Κεράλα.
Επειδή δεν υπάρχει σύστημα αποθήκευσης του πλεονάσματος ενέργειας έχει εγκατασταθεί ένας ειδικός μετρητής που καταγράφει τις πλεονάζουσες κιλοβατώρες που παράγει το φωτοβολταϊκό κατά τη διάρκεια της μέρας.
Το βράδυ, το αεροδρόμιο έχει τη δυνατότητα να αγοράζει πίσω το πλεόνασμα ενέργειας που έχει πωλήσει στον πάροχο.
Σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές την επόμενη 25ετία το φωτοβολταϊκό θα απομακρύνει 300.000 τόνους διοξειδίου του άνθρακα από την ατμόσφαιρα όσο θα επιτύγχανε η φύτευση τριών εκατομμυρίων δέντρων.
Το αεροδρόμιο του Κοτσί δεν είναι το μόνο στον κόσμο που λειτουργεί εξολοκλήρου με Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, αλλά είναι ο πρώτος διεθνής αερολιμένας και λειτουργεί αποκλειστικά με φωτοβολταϊκά.
—Στα Γκαλαπάγκος
Προηγείται το αεροδρόμιο Σέυμουρ στη νήσο Μπάλτρα του Αρχιπελάγους Γκαλαπάγκος, το οποίο όμως καλύπτει μόνο τοπικές ανάγκες. Εκεί οι ενεργειακές ανάγκες του αεροδρομίου καλύπτονται κατά 35% από φωτοβολταϊκά και 65% από αιολικά.
Επίσης, είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα και επαναχρησιμοποιημένα υλικάπου προέρχονται από το παλιό αεροδρόμιο των νησιών, διαθέτει σύστημα αισθητήρων που ανοίγει και κλείνει τα παραθυρόφυλλα ανάλογα με τη θερμότητα και τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα στο κτήριο, το πόσιμο νερό προέρχεται από ειδικές μονάδες αφαλάτωσης, ενώ στον χώρο έχουν φυτευτεί ενδημικά φυτά.
—Ηλιακά αεροδρόμια
Σημειώνεται ότι πριν από έναν περίπου χρόνο, το Διεθνές Αεροδρόμιο Ίντιρα Γκάντι στο Νέο Δελχί εγκατέστησε μία μονάδα παραγωγής ηλιακής ενέργειας 2,14 μεγαβάτ.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία Enerparc AG, η οποία κατασκεύασε το έργο στο Δελχί, η μόνη ειδική απαίτηση για την εγκατάσταση μιας μονάδας παραγωγής ηλιακής ενέργειας σε ένα αεροδρόμιο είναι η ανάλυση της ανάκλασης του φωτός από τους ηλιακούς συλλέκτες.
Η αντανάκλαση μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στους πιλότους, αλλά η πρόοδος της τεχνολογίας έχει οδηγήσει σε ουσιαστική μείωση του δείκτη αντανάκλασης των συλλεκτών.
Η Διοικητική Αρχή Αεροδρομίων της Ινδίας (AAI), υπό την αιγίδα της οποίας λειτουργούν 125 αεροδρόμια σε όλη τη χώρα, έχει ανακοινώσει την πρόθεση να κατασκευάσει σταθμούς παραγωγής ηλιακής ενέργειας σε περίπου 30 αεροδρόμια, τα οποία καταλαμβάνουν μεγάλες εκτάσεις και έχουν τη δυνατότητα εγκατάστασης φωτοβολταϊκών πάρκων μεγάλης κλίμακας.
econews
0 Σχόλια
Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου