ΤΡΕΛΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ

Στίχοι / Lyrics

Όσο και να ψάξεις , άκρη δεν θα βρεις
Είμαι παντού και πουθενά και πάντα ασφαλής
Αγαπάω πάντα , τρελά και δυνατά
Και φέρομαι ανάλογα και παρορμητικά.

Τρελός και λογικός , σωστός είμαι και λάθος
Εξαρτάται στο ‘χω πει , απ' της καρδιάς το πάθος
Τρελός και λογικός , ψυχή από λιοντάρι
Αν δεν σ' αρέσει μάζευτα και κάνε μου τη χάρη.

Όσο κι αν με διαβάσεις , δεν θα καταλάβεις
το μυαλό μου εμένα τρέχει , δεν θα με προλάβεις
Διεκδικώ τα πάντα και ύστερα χαρίζω
Ζωή σε φιλοσόφησα , το χρόνο δεν γυρίζω.

Τρελός και λογικός , σωστός είμαι και λάθος
Εξαρτάται στο ‘χω πει , απ' της καρδιάς το πάθος
Τρελός και λογικός , ψυχή από λιοντάρι
Αν δεν σ' αρέσει μάζευτα και κάνε μου τη χάρη.
ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΛΑΪΚΑ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΑ
Δεκαπέντε  ολοκαίνουρια Λαϊκά ζεϊμπέκικα θα κυκλοφορήσουν     
στις αρχές Νοεμβρίου από μεγάλη γνωστή εφημερίδα, σε συνεργασία
με τις δισκογραφικές εταιρείες Lobby Music – River Music.
Μια συλλογή λοιπόν, η οποία θα είναι η πρώτη εκ των τριών που θα κυκλοφορήσουν. Μια λαϊκή  τριλογία που θα αποτελείται
από δεκαπέντε ζεϊμπέκικα , δεκαπέντε μπαλάντες, δεκαπέντε χορευτικά.
Τη μουσική υπογράφει ο γνωστός συνθέτης-στιχουργός Νεκτάριος Μπήτρος και τους στίχους ο ταλαντούχος στιχουργός Τάκης  Αναστασόπουλος.
Ένα δίδυμο με μεγάλη χημεία , που μέσα από αυτή τη συλλογή κατάφερε  να κάνει κατάθεση ψυχής. Δημιούργησαν  νέα τραγούδια που θα ερμηνεύσουν μεγάλοι καλλιτέχνες. Στο πρώτο cd με τα Λαϊκά ζεϊμπέκικα  θα συμμετέχουν:
1) Μάκης Χριστοδουλόπουλος
2) Ζαφείρης Μελάς
3) Θέμης Αδαμαντίδης
4) Αλέκος Ζαζόπουλος
5) Βασίλης Τερλέγκας
6) Στέλιος Διονυσίου
7) Ματθαίος Γιαννούλης
8) Άντζελα Δημητρίου
9) Χαρά Βέρρα
10) Χάρης Ακριτίδης
11) Γιώργος Δασκουλίδης
12) Λευτέρης Κρίκης
13) Άγγελος Αστροπαλίτης
Απολαύστε το πρώτο promo από τα ζεϊμπέκικα που ερμηνεύει ο μοναδικός Αλέκος Ζαζόπουλος με τίτλο <<Τρελός και λογικός >>.

Καλή ακρόαση….