«Δήλωση Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης, Χρήστου Μέτιου, για την υποψηφιότητά του για τη θέση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης»

Θεωρώ υποχρέωσή μου να ενημερώσω επίσημα τους συμπολίτες μου για την υποψηφιότητά μου για τη θέση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Με εφόδια τη συνολική διαδρομή μου στα κοινά, μέρος της οποίας αποτελούν τα 14 χρόνια ενασχόλησής μου στην Αυτοδιοίκηση, τη θητεία μου ως Αντιπεριφερειάρχης Ροδόπης, το ενδιαφέρον και την αγάπη για την περιοχή μου, σε συνδυασμό με τη στήριξη των Περιφερειακών Συμβούλων και με οδηγό την παρακαταθήκη και το όραμα του αείμνηστου Περιφερειάρχη μας, Γεωργίου Παυλίδη, διεκδικώ τη θέση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με στόχο να εργαστώ για την ουσιαστική ανάπτυξη και την πρόοδο του τόπου μας.

Παρά την οικονομική στενότητα της εποχής και τις μεγάλες ελλείψεις πόρων, χρειάζεται να σταθούμε όλοι μαζί ενωμένοι κοντά στους πολίτες, να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα και θέτοντας ξεκάθαρους στόχους και ρεαλιστικά σχέδια να στηρίξουμε τον πρωτογενή τομέα, την επιχειρηματικότητα, τον τουρισμό, τον πολιτισμό και κάθε παραγωγική πηγή και δυναμική του τόπου μας. Στόχος όλων μας οι καλύτερες μέρες για την Περιφέρειά μας και τους πολίτες της