Ο Πάγκαλος προσφεύγει στα δικαστήρια για τη μείωση της σύνταξής του...

Οργισμένος δηλώνει ο Θεόδωρος Πάγκαλος με τη μειωμένη σύνταξη που λαμβάνει ως δικηγόρος, ενώ όπως προανήγγειλε θα προσφύγει σε νομικούς, ελληνικά και διεθνή δικαστήρια.

Μιλώντας...
στον ραδιοφωνικό σταθμό «Βήμα FM», ο κ. Πάγκαλος ανέφερε:

Μπορούσα να περιμένω μια σύνταξη βουλευτική και παράλληλα ήμουν δικηγόρος. Η σύνταξη αυτή, όταν ξεκίνησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ (σ.σ.: του δικηγόρου) ήταν 1.600 ευρώ.

«Πήγε μέσα στο πρώτο τρίμηνο της κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ σε 780 από 1.600. Σας θυμίζω ότι αυτή η σύνταξη οφείλεται αποκλειστικά σε δικά μου χρήματα. Μετά γίνεται μία νέα παρέμβαση, 630. Τον Αύγουστο του 2016 γίνεται από 630, 485. Γίνεται 460 τον Σεπτέμβριο του 2016 και πήρα σήμερα το πρωί την σύνταξή μου, 382 (ευρώ). Δηλαδή το 1/4.» σημείωσε και τόνισε:

Πρόκειται για μία βαρβαρότητα άνευ προηγουμένου και για μερικούς που μιλάνε για Μαδούρο, ο Μαδούρο είναι ήδη εδώ.

«Θα προσφύγω εκεί που μπορώ να προσφύγω, δηλαδή σε νομικούς, οι οποίοι θα ζητήσω να εξετάσουν την περίπτωσή μου και να δουν στα ελληνικά και ξένα δικαστήρια - το δικαστήριο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο Στρασβούργο, ας πούμε - αν αυτό είναι φυσιολογικό. Εμένα η νομική μου κατάρτιση μού δίνει την πεποίθηση ότι αυτό δεν γίνεται σε μία χώρα πολιτισμένη, γίνεται μόνο σε χώρες που επικρατεί βαρβαρότητα, δηλαδή φασισμός ή κομμουνισμός», κατέληξε ο κ. Πάγκαλος.

newpost.gr