Στέλιος Μαλεζάς:«Δεν συνειδητοποίησα ότι φεύγω!»

Ο Στέλιος Μαλεζάς μιλάει στο gazzetta.gr για την συμφωνία του με τη Φορτούνα Ντίσελντορφ, εξωτερικεύει τα συναισθήματα που του... γέννησε η λύση της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ και δηλώνει ότι η μεταγραφή δεν οφείλεται μόνο σε οικονομικούς λόγους.


Με τη φανέλα του ΠΑΟΚ, καθιερώθηκε στην Α' Εθνική Κατηγορία (και μετέπειτα στην Superleague) και κλήθηκε στην Εθνική ομάδα, συμμετέχοντας στην αποστολή τόσο του
Μουντιάλ (2010), όσο και του Εuro (2012). O λόγος για τον 27χρονο διεθνή κεντρικό αμυντικό του “δικεφάλου του Βορρά”, ο οποίος για τα επόμενα δύο χρόνια θα αγωνίζεται στην νεοφώτιστη στη Μπουντεσλίγκα, Φορτούνα Ντίσελντορφ.
Η γερμανική ομάδα που επέστρεψε στην πρώτη κατηγορία του γερμανικού ποδοσφαίρου μετά από 15 χρόνια, θα διαθέσει το ποσό των 550 χιλιάδων Ευρώ για την απόκτηση του Στέλιου Μαλεζά, που από τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται σε μία από τις γερμανικές πόλεις που έχουν πολύ έντονο ελληνικό στοιχείο. Το gazzetta.gr εντόπισε το νέο μετεγγραφικό απόκτημα της Φορτούνα Ντίσελντορφ, λίγη ώρα πριν επισκεφτεί για τελευταία φορά την προπόνηση του ΠΑΟΚ, για να χαιρετήσει τους πρώην συμπαίκτες και οψηλόσωμος σέντερ-μπακ δεν αρνήθηκε να μιλήσει για τη νέα σελίδα της καριέρας του.

- Στέλιο, από το Euro βρέθηκες στην προετοιμασία του ΠΑΟΚ και πριν καλά-καλά προλάβεις να μπεις στο ρυθμό των προπονήσεων, μετά από επτά χρόνια αλλάζεις περιβάλλον και αποχωρείς από το ελληνικό πρωτάθλημα... Πως προέκυψε το ενδιαφέρον των Γερμανών;

«Όλα άρχισαν πριν από περίπου 10 μέρες και μόλις χθες ο πρόεδρος αποδέχτηκε προφορικά την πρόταση της Φορτούνα. Είμαι επτά χρόνια στην οικογένεια του ΠΑΟΚ και να σας πω την αλήθεια δεν έχω ακόμη συνειδητοποιήσω ότι... φεύγω! Το συναίσθημα είναι πολύ περίεργο, δεν μπορώ να το εξηγήσω και να το περιγράψω, απλά ελπίζω να μου βγει σε καλό. Θα φύγω αύριο για το Ντίσελντορφ, για να περάσω από ιατρικές εξετάσεις και να γνωρίσω από κοντά το νέο μου περιβάλλον και εν συνεχεία θα ενσωματωθώ στην προετοιμασία της νέας μου ομάδας.»

- Έχεις συζητήσει με κάποιον από τους συμπαίκτες στην Εθνική που αγωνίζεται στην Μπουντεσλίγκα, για τα δεδομένα που θα συναντήσεις στη Γερμανία;

«Έχω μιλήσει με αρκετά από τα παιδιά που αγωνίζονται στο εξωτερικό, όχι μόνο στη Μπουντεσλίγκα αλλά και σε άλλα πρωταθλήματα και μου έχουν πει τα καλύτερα, όχι μόνο για το αγωνιστικό μέρος, αλλά κυρίως για την οργάνωση των συλλόγων και τις παροχές τους προς τους παίκτες, οπότε το βλέπω ως μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να βιώσω κι εγώ αυτές τις εμπειρίες και να εμπλουτίσω τις αγωνιστικές μου παραστάσεις.»

- Εκτιμάς ότι η παραχώρησή σου στη Φορτούνα Ντίσελντορφ, σε μία πολύ δύσκολη – οικονομικά – εποχή, σ' έναν βαθμό, λύνει και τα χέρια των ανθρώπων της ομάδας;

«Αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω εγώ, θα πρέπει να ρωτήσετε τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ... Εγώ ξέρω ότι η διοίκηση έκανε ότι μπορούσε από το χέρι για να πραγματοποιηθεί αυτή η μεταγραφή. Αυτό που μπορώ να σας πω εγώ είναι ότι για μένα ήταν μία πολύ δύσκολη απόφαση, ειδικότερα μετά την πολύ καλή πρόταση που μου έκανε η ομάδα για να ανανεώσω το συμβόλαιό μου και να παραμείνω στην Θεσσαλονίκη. Ο ΠΑΟΚ με ήθελε και το έδειξε, αλλά η Φορτούνα δεν πτοήθηκε, συνέχισε την διαπραγμάτευση, για να φτάσουμε τελικά στην ολοκλήρωση της μεταγραφής.»

- Πόσο θα σου λείψει ο ΠΑΟΚ;

«Όταν κάποιος έχει ζήσει επτά χρόνια σ' αυτήν την ομάδα, είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει παραστάσεις και να εξοικειωθεί με την ιδέα της αποχώρησης. Πόσο μάλλον, όταν έχει αγαπήσει αυτόν τον σύλλογο, έχει κάνει φίλους, νιώθει ότι αποχωρίζεται ένα μεγάλο κομμάτι της οικογένειάς του. Κάπως έτσι νιώθω κι εγώ...»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια