Τι τύπους βρίσκεις σε ιστοσελίδες γνωριμιών;


Τον Ιούλιο του 2010 γνώρισα στη ιστοσελίδα για γνωριμίες ΕΛΜΑΖ τον Νίκο. Αθηναίος, 51 ετών, δημόσιος υπάλληλος στο Υπουργείο Πολιτισμού. Ο Νίκος ήταν αρκετά εμφανίσιμος για τη ηλικία του. Μου είπε ότι γυμναζόταν τακτικά και είχε μεγάλες επιτυχίες στης γυναίκες. Ήταν ψηλός  1.82, με πράσινα μάτια. Στα νιάτα του ήταν λεβέντης. Αφού επικοινωνούσαμε για σύντομο χρονικό διάστημα  αποφασίσαμε να βρεθούμε ζωντανά.

Δώσαμε ραντεβού στο *Σχολαρχείο* στην Πλάκα.  Όταν τον είδα μου άρεσε πολύ, το ωραίο είναι ότι του άρεσα και εγώ και η χημεία έδεσε. Ήταν κύριος, με πρόσεχε πάρα πολύ, με φρόντιζε και έκανε πολλά από τα καπρίτσια μου. Εγώ του φέρθηκα λίγο “βρώμικα”, αφού τον ερέθιζα χαϊδεύοντας τον κάτω από το τραπέζι με της ψηλοτάκουνες γόβες μου. Μου αρέσει να βλέπω τους άντρες πως αντιδρούν σε παρόμοιες περιπτώσεις!!!!!
Να μην τα πολυλογώ, βγήκαμε αρκετές φορές για καφέ και ποτό, ώσπου ένα απόγευμα βρεθήκαμε στο ξενοδοχείο στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας που γύρισε τις τσόντες η Τζούλια.  Τι χλιδή; Να κάνεις σεξ εκεί όπου γυρίστηκε η πιο συζητημένη τσόντα στην Ελλάδα! Χαχα!!
Περάσαμε καταπληκτικά, κάναμε σεξ όλο το απόγευμα, συνεχίσαμε το βράδυ και το πρωί μας βρήκε αγκαλιασμένους !!!!!! Δεν περίμενα ένας 50χρονος άντρας να έχει τόσες αντοχές. Είναι τούρμπο ο Νίκος μας και γράφω ο Νίκος μας επειδή στο 5ο-ο ραντεβού μας την ημέρα του Αγίου Κωνσταντίνου βοήθειά μας, έφερε έναν φίλο του. Μου είπε ότι τον λένε Κώστα, και λόγω της γιορτής του ήθελε να κάνουμε μια παρτούζα,οι 3 μας. Δυο άντρες και εγώ! Όσο και να σας φαίνεται απίστευτο είναι απόλυτα αληθινό. Ο παντρεμένος νοικοκύρης έψαχνε να βρει σεξουαλική ανάσα σε μια άλλη γυναίκα. Ο Κώστας ήταν 53 ετών και κρατιόταν καλά για την ηλικία του. Γιατί να μην τους δοκιμάσω και τους δυο μαζί; Το είπα και το έκανα!!!
Με πήρανε και οι δύο τους μαζί, ταυτόχρονα και ξεχωριστά, ή τους πήρα εγώ!!!! Ποιος όμως νοιάζεται άραγε για τέτοιες λεπτομέρειές? Σημασία έχει να περνάμε όλοι καλά, και το σεξ βοηθά πολύ σε αυτές της περιπτώσεις. Ξεκινήσαμε από το αμάξι. Ο Νίκος οδηγούσε στην Κηφισσίας κι εμείς με τον Κώστα κάναμε τρέλες με κορδέλες στο πίσω κάθισμα ! Ο Κωστής μου έγλυφε το στήθος που του άρεσε πολύ, κι εγώ του έγλυφα το τεράστιο π*λί του που άρεσε και στους δυο μας. Χαχα!!!
Δίπλα μας περνούσαν πολλά αυτοκίνητα, ήταν Σάββατο βράδυ, όμως κανείς μας δεν νοιαζόταν για τους διερχόμενους. Ο Νίκος οδηγούσε όμως κάθε λίγο γυρνούσε να μας δει τι κάναμε στο πίσω κάθισμα. Μετά πήγαμε σε ένα καλό ξενοδοχείο όπου κάναμε σεξ με την ησυχία μας όλο το βράδυ. Αποφασίσαμε να το καθιερώσουμε, κάθε 21 Μαΐου να βρισκόμαστε και να λέμε Χρόνια Πολλά στον Κώστα μας!. Με το ανάλογο πάντα δωράκι.
Κορίτσια, αν επικοινωνήσετε με τον Νίκο, από Αθήνα, ετών 53, άνοιξε η τύχη σας στο κρεβάτι, θα περάσετε καλά.
Πολλά φιλιά, Νατάσα η παιχνιδιάρα

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου