Απίστευτη αποκάλυψη Λεβέντη: Το πρωί στο ΣΚΑΙ “δημοσιογράφος” με ρώτησε … τι μου έδωσε ο Τσίπρας για να τον υποστηρίξω

Σε μια απίστευτη για δυτική δημοκρατία, καταγγελία,προέβη από το βήμα της Βουλής, προ ολίγου ο πρόεδρος της ΕΚ Βασίλης Λεβέντης. ” Το πρωί όταν ήμουννστο ΣΚΑΙ, στο διάλειμμα με πλησίασε ένας … δημοσιογράφος, να μην τον κατονομάσω τώρα, και με κλειστά μικρόφωνα, με ρώτησε : Τι σου έδωσε ο Τσίπρας για να τον στηρίξεις;”. Και συνέχισε μπροστά σε μια παγωμένη αίθουσα ο πολιτικός αρχηγός: “Εγώ του απάντησα ότι σε εμένα ο Τσίπρας δεν έδωσε τίποτα. Σε άλλους δεν ξέρω τι εδωσαν, για να αλλαξουν γνώμη για τν απλή αναλογική, ή τι τους έταξαν, ότι θα πάρουν και δεν ξέρω κι αν θα τα πάρουν τελικά, γιατί μπορεί και να τους επιασαν κορόιδα …”. Στη συνέχεια δε, ο Βας Λεβέντης αφησε βαριές αιχμές για την ξαφνική μεταστροφή της κ Γεννηματά στο ζήτημα της απλής αναλογικής, την οποία όπως είπε ακόμα και σήμερα δεν μπορεί να εξηγήσει ορθολογιστικά ως προς την πολιτική σημασία της επιλογής της. Μάλιστα αποκάλυψε και ότι αρκετοί βουλευτές της ΝΔ και Μηντιάρχες τον είχαν πλησιάσει πρι από την ψηφοφορία για τον εκλογικό νόμο και τον συμβούλευαν να μην ψηφίσει υπέρ της πρότασης γιατι ο Τσίπρας θα τον ξεγελούσε και δεν θα τηρούσε την υποσχεσή του ως προς το μπόνους και το εκλογικό όριο. ” Ο κ Τσίπρας όμως φάνηκε έντιμος σε ότι είχε υποσχεθεί και το τήρησε, προς τιμήν του…”. Τέλος ο Β Λεβέντης τόνισε ότι ο Τσίπρας ποτέ, με ποτέ δεν μου έκανε πρόταση μα μπω στην κυβέρνηση. Ακόμα και τις προτάσεις μου , μου ζητάει να του της στέλνω γραπτώς …