Τι ''λέει'' ο χαρακτήρας σας για τις σεξουαλικές πράξεις;

Μάθετε την ιδιοσυγκρασία σας πάνω στη σεξουαλική πράξη
1. Πώς βλέπεις τη σεξουαλική πράξη γενικότερα;

Α. Την βρίσκω καταπληκτική
Β. Μου αρέσει
Γ. Μου είναι αδιάφορη
Δ. Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα
Ε. Με αηδιάζει

2. Τι γνώμη έχεις για το παίξιμο ρόλων στο σεξ;

Α. Το βρίσκω πολύ ωραίο
Β. Θα το δοκίμαζα
Γ. Δεν με εξιτάρει
Δ. Δεν μου αρέσει η ιδέα
Ε. Το βρίσκω γελοίο


3. Θα χρησιμοποιούσες σεξουαλικά βοηθήματα;

Α. Χρησιμοποιώ και το βρίσκω πολύ ερεθιστικό
Β. Κάποιες φορές μου αρέσει να χρησιμοποιώ
Γ. Θα δοκίμαζα με επιφυλάξεις
Δ. Δε θα το δοκίμαζα
Ε. Το θεωρώ ανωμαλία

4. Ποια η είναι η γνώμη σου για το στοματικό έρωτα;


Α. Μου αρέσει πολύ
Β. Μου αρέσει κάπως
Γ. Δε με ερεθίζει σεξουαλικά
Δ. Σπάνια το απολαμβάνω
Ε. Με αηδιάζει

5. Πώς νιώθεις όταν γδύνεσαι και σε βλέπει ο σύντροφός σου;


Α. Το βρίσκω πολύ ερεθιστικό
Β. Το βρίσκω αρκετά ερεθιστικό
Γ. Μου αρέσει μόνο επειδή αρέσει στο σύντροφό μου
Δ. Μου είναι αδιάφορο
Ε. Δε μου αρέσει, δεν το θεωρώ πρέπον

6. Πώς σου φαίνεται η ιδέα να βιντεοσκοπήσεις τον εαυτό σου κατά τη διάρκεια του σεξ;

Α. Το βρίσκω πολύ ερεθιστικό
Β. Το βρίσκω αρκετά ερεθιστικό
Γ. Μου αρέσει μόνο επειδή αρέσει στον σύντροφό μου
Δ. Μου είναι αδιάφορο
Ε. Δε μου αρέσει, δεν το θεωρώ πρέπον

7. Σου αρέσει να μοιράζεσαι τις φαντασιώσεις σου με το σύντροφό σου;

Α. Μου αρέσει πολύ
Β. Μου αρέσει να μοιράζομαι κάποιες, όχι όλες
Γ. Μου αρέσει μόνο αν αρέσει στο σύντροφό μου
Δ. Δεν το θεωρώ σωστό
Ε. Δεν έχω φαντασιώσεις

8. Σου αρέσει να δοκιμάζεις καινούρια πράγματα στο σεξ;

Α. Το θεωρώ καθοριστικό για την ποιότητα του σεξ στο ζευγάρι
Β. Το θεωρώ σημαντικό για την ποιότητα του σεξ στο ζευγάρι
Γ. θεωρώ ότι σχετίζεται ελάχιστα με την ποιότητα τους εξ στο ζευγάρι
Δ. Θεωρώ ότι δεν έχει σχέση με την ποιότητα του σεξ στο ζευγάρι
Ε. Θεωρώ ότι μπορεί να βλάψει την υγιή σεξουαλική ζωή του ζευγαριού

9. Πόσο συχνά σκέφτεσαι το σεξ;

Α. Συνέχεια
Β. Αρκετά συχνά
Γ. Κάποιες φορές
Δ. Σπάνια
Ε. Σχεδόν ποτέ

10. Πόσο σημαντικό είναι το σεξ στη ζωή σου;


Α. Δε ζω χωρίς σεξ
Β. Είναι πολύ σημαντικό
Γ. Είναι αρκετά σημαντικό
Δ. Ζω και χωρίς σεξ
Ε. Αν εξαρτιόταν από εμένα, το σεξ δε θα υπήρχε

Αν έχεις περισσότερα Α

Είσαι ιδιαίτερα ανοιχτόμυαλη στο θέμα του σεξ και συμφιλιωμένη με τη σεξουαλικότητά σου. Αναζητάς νέες εμπειρίες και δεν είσαι επικριτική στους άλλους, ακόμη κι αν δεν συμφωνείς με τις επιλογές τους. Η σεξουαλική σου ζωή έχει περισσότερο ενδιαφέρον για σένα, όταν ξεφεύγει από τους κανόνες του καθωσπρεπισμού και τις νόρμες του «φυσιολογικού». Ο σεξουαλικός φιλελευθερισμός σου φανερώνει μια απενοχοποιημένη σεξουαλικά ταυτότητα και σου επιτρέπει να απολαμβάνεις απόλυτα το σεξ. Ωστόσο, πρόσεξε μήπως οι δοκιμές καινούριων σεξουαλικών εμπειριών σε φτάσουν σε ένα σημείο κορεσμού. Προσπάθησε να μην έχεις συναίσθημα μόνο για το σεξ αυτό καθαυτό, αλλά κυρίως για τον σύντροφο με τον οποίο μοιράζεσαι τις σεξουαλικές σου εμπειρίες.

Αν έχεις περισσότερα Β


Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι είσαι σχετικά ανοιχτόμυαλη στο θέμα του σεξ. Το σεξ αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στη σχέση σου και στη ζωή σου γενικότερα. Απολαμβάνεις να δοκιμάζεις καινούριες εμπειρίες, αν και έχει κάποια «ταμπού» τα οποία σε κάνουν να νιώθεις άβολα σε ορισμένες καταστάσεις. Ωστόσο, ο βαθμός που απολαμβάνεις το σεξ δεν απειλείται από τους σεξουαλικούς πειραματισμούς. Είσαι διατεθειμένη να ζήσεις σεξουαλικές εμπειρίες οι οποίες ξεφεύγουν από τις νόρμες του «φυσιολογικού» και τετριμμένου, αρκεί και ο σύντροφός σου να συμφωνεί. Πρόσεξε τις φορές που σκέφτεσαι το σεξ γα το σεξ και ξεχνάς τη σχέση σου!...

Αν έχεις περισσότερα Γ

Τα αποτελέσματά σου δείχνουν είσαι δεν είσαι πολύ απελευθερωμένη στο θέμα του σεξ, αν και έχεις κάποιες προοδευτικές ιδέες, διστάζεις να τις πραγματοποιήσεις. Είσαι ανοιχτή σε νέες εμπειρίες, μόνο μέχρι ένα όριο. Με κάποιον σύντροφο με την ίδια σεξουαλική ιδιοσυγκρασία, μπορείς να έχεις μια ευτυχισμένη και διασκεδαστική σεξουαλική ζωή. Υπάρχουν κάποια προσωπικά ταμπού, τα οποία σε κάνουν να νιώθεις άβολα με ορισμένες καταστάσεις και σε εμποδίζουν από το να απολαύσεις το σεξ στον απόλυτο βαθμό. Προσπάθησε να μην κατακρίνεις τους άλλους για τις σεξουαλικές τους επιλογές. Ο καθένας έχει τις δικές του νόρμες για το τι είναι φυσιολογικό στο σεξ.

Αν έχεις περισσότερα Δ


Τα αποτελέσματά σου δείχνουν ότι έχεις αρκετά συντηρητικές ιδέες σχετικά με την ανθρώπινη σεξουαλικότητα. Προτιμάς να κρατάς τις σεξουαλικές σου εμπειρίες μέσα σε πλαίσια γνωστά και οικεία για σένα. Οι αρχές σου δεν σε αφήνουν να ξεφύγεις από τις νόρμες του «φυσιολογικού» για σένα. Μπορεί επίσης, να είσαι ευχαριστημένη με την σεξουαλική σου ζωή όπως είναι τώρα, και να μην έχεις τη διάθεση να ξεφύγεις από αυτά τα όρια. Μην ξεχνάς όμως ότι η ιδέα του τι είναι φυσιολογικό για σένα δεν σημαίνει ότι αυτό πρέπει να είναι το φυσιολογικό για όλους. Διαφορετικά, θα γίνεσαι επικριτική και θα πληγώνεις τους άλλους.

Αν έχεις περισσότερα Ε

Τα αποτελέσματά σου δείχνουν ότι το σεξ δεν σε απασχολεί καθόλου. Οι ιδέες σου γύρω από την σεξουαλικότητα είναι συντηρητικές. Οι αυστηρές αρχές σου ή προηγούμενες αρνητικές εμπειρίες, δεν σε αφήνουν να απολαύσεις το σεξ. Αντίθετα, σου έχουν δημιουργήσει αποστροφή για την συγκεκριμένη πράξη. Μπορεί επίσης, να είσαι ευχαριστημένη με τη σεξουαλική σου ζωή όπως είναι τώρα και να μην έχεις τη διάθεση να ξεπεράσεις τα όριά σου. Σκέφτεσαι επικριτικά για όσους δεν ταιριάζουν με την δική σου σεξουαλική ιδιοσυγκρασία. Μην ξεχνάς όμως ότι η ιδέα του τι είναι φυσιολογικό για σένα δεν σημαίνει ότι αυτό πρέπει να είναι το φυσιολογικό για όλους. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια