Γιακουμάτος: Σήμερα είμαι Νέα Δημοκρατία "Θα πράξω ανάλογα με τη στάση του κόμματος απέναντί μου".

Δεν έχει καταλαγιάσει ακόμη η οργή του Γεράσιμου Γιακουμάτου για τη σύλληψη της συζύγου του και του αδερφού του που κατηγορήθηκαν για...
οικονομικές ατασθαλίες στον οίκο ευγηρίας «Άγιος Χαράλαμπος».

Σύμφωνα με τον ΒΗΜΑτοδότη, ο κ. Γιακουμάτος, ήταν βεβαίως κάπως πιο ήσυχος που η υπόθεση πήρε αναβολή λέγοντας ότι θα εκδώσει και δελτίο Τύπου. «Πάντως ρώτησα το Μέγαρο Μαξίμου πώς αντέδρασε στο όλο ζήτημα και δεν πήρα απάντηση πλην μιας εξήγησης που έκανε ένας εκ των συνεργατών του Πρωθυπουργού: “Είναι πρόβλημα” μου είπε και τίποτε άλλο», αναφέρεται στο δημοσίευμα.

Ο κ. Γιακουμάτος θεωρεί ότι στόχος ήταν ο ίδιος. «Ήταν το κερασάκι στην τούρτα από τις επιθέσεις εναντίον μου. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα, είμαι πεντακάθαρος» είπε στον συντάκτη της στήλης. Όταν ερωτήθηκε αν θα παραμείνει στη ΝΔ, η απάντησή του ήταν: «Σήμερα είμαι ΝΔ. Θα πράξω ανάλογα με τη στάση του κόμματος απέναντί μου»...
newsbeast.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια