Αποσύρει την πρόθεση του να είναι υποψήφιος ο Παύλος Φυλλαρίδης

Προς τους Γραμματείς των  Σ.Ε. Σουφλίου  Ορφέα και Τυχερού.
   
Έχοντας ως όπλα  την μακροχρόνια εμπειρία μου στην αυτοδιοίκηση , την μεγάλη γνώση του χώρου του νέου Δήμου Σουφλίου,  την εντιμότητα στην πολιτική μου ζωή ,  την καθαρότητα και σταθερότητα των λόγων μου ,και επειδή κάποιοι  κομματικοί χώροι εξέφρασαν ήδη τις προθέσεις τους για το τον Δήμο Σουφλίου ,  εκδήλωσα την πρόθεση μου να ηγηθώ ενός ψηφοδελτίου στηριζόμενο Προς τον Γραμματέα της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Έβρου και τους Γραμματείς ς από μία  ευρύτερη  παράταξη  με απώτερο σκοπό το συμφέρον του τόπου μας και την συσπείρωση της  παράταξης μας , που στα Δημοτικά πράγματα του Σουφλίου , δεν περνούσε τα καλύτερα της.
Παρά το γεγονός της ηλικίας μου συμμερίζομαι και είμαι ανοιχτός πάντοτε στις νέες ιδέες και πορεύομαι με βάση αυτές, ενώ ουδέποτε υπήρξα και ούτε πρόκειται να υπάρξω στο μέλλον εμπλεκόμενος στα οποιαδήποτε μικροσυμφέροντα.
     Λαμβάνοντας όμως υπόψη μου όλα τα γεγονότα που εξελίχτηκαν από την πρώτη μας συνέλευση στις 18-06-2010 , και ειδικότερα σε όσα διαδραματίστηκαν τις τελευταίες ημέρες ,επειδή όλα αυτά  είναι έξω από τις δικές μου αρχές , πρακτικές και αξίες δηλώνω ότι δεν εμμένω στην πρόθεση μου να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος , πράξη η οποία πιστεύω πως θα βοηθήσει περεταίρω  στην συσπείρωση της  παράταξης μας και μίας ευρύτερης,   ενόψει των επερχόμενων δημοτικών εκλογών για την διεκδίκηση του Δήμου Σουφλίου.
 Δηλώνω όμως κατηγορηματικά ότι παραμένω στρατευμένος  και θα στηρίξω την όποια απόφαση παρθεί μέσα σε δημοκρατικές και διαφανείς διαδικασίες.
                                              Σουφλί   30-07-2010
                                             Παύλος   Φυλλαρίδης

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Αποφύγετε τις ύβρεις για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε.Είμαστε υπέρ της ελεύθερης έκφρασης και του διαλόγου