Η σημαντική Μάνια Βλαχογιάννη μιλάει για την "Νοθευμένη Αγάπη"

Η Μάνια Βλαχογιάννη πρόσφατα κυκλοφόρησε - σε συνεργασία με τον συνθέτη Δημήτρη Πικράκη - τρία νέα τραγούδια διευρύνοντας τους φωνητικούς και καλλιτεχνικούς της ορίζοντες. Μάνια, μίλησέ μας για τη συνεργασία σου αυτή.
Μ.Β.: Με το maxi single Νοθευμένη Αγάπη εγκαινιάζω τη συνεργασία μου με τον Δημήτρη Πικράκη, έναν ιδιαίτερα αξιόλογο συνθέτη, που γνωρίζουμε ήδη από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και άλλες συνεργασίες του με αξιόλογες Ελληνίδες ερμηνεύτριες.
Πρόκειται για την δέκατη κατά σειρά δισκογραφική δουλειά μου, η οποία περιλαμβάνει τρία τραγούδια με διαφορετικό μουσικό ύφος.
Την ερωτική μπαλάντα Νοθευμένη Αγάπη ακολουθεί η Νεράιδα Ζωήμε jazz lounge χαρακτήρα και το Γίνε με pop διάθεση.
Τους στίχους των τραγουδιών υπογράφουν η Στέλλα Μουδάτσου
και η Χριστίνα Αλογογιάννη, την ενορχήστρωση ανέλαβε ο Γιώργος Πρινιωτάκης ενώ στην ηχογράφηση συμμετείχαν κορυφαίοι μουσικοί, όπως η Ζωή Τηγανούρια στο ακορντεόν.  
Η Νοθευμένη Αγάπη σκαρφάλωσε από τις πρώτες ώρες της επίσημης κυκλοφορίας της στην #1 θέση των GREECE – TOP 100 και σύντομα βρέθηκε ανάμεσα στα καλύτερα τραγούδια της Ευρώπης.


Δεν είναι η πρώτη φορά που "δοκιμάζεις" τον εαυτό σου με συνθέσεις νέες αλλά και με παλαιότερες. Να θυμηθώ την ερμηνεία σου στο έργο του Μίκη Θεοδωράκη. Τι είναι αυτό που σε εξιτάρει περισσότερο;
Μ.Β.: Με εξιτάρει κάθε μουσική δημιουργία που συνδυάζει το παλαιό με το σύγχρονο, το κλασσικό με το μοντέρνο,  το ρομαντικό με το άκρως
δυναμικό.
Πιστεύω πως η μουσική εξελίσσεται μέσα από τον επιτυχημένο συνδυασμό  των διαφορετικών ειδών της, από το επιτυχημένο «πάντρεμα» διαφορετικών στυλ, ήχων, ρυθμών, κουλτούρας.
Η αγάπη μου για το διαφορετικό, το πρωτότυπο, το καινούργιο
και η βαθιά επιθυμία μου να συνδυάσω τις κλασσικές δομές και τεχνικές με άλλα είδη μουσικής με οδήγησε να επιλέξω την πορεία ενόςcrossover καλλιτέχνη – ερμηνευτή.


 

Μια μικρή αναδρομή στις προηγούμενες δουλειές σου.....
Μ.Β.:  Tο Δεκέμβριο 2013 κυκλοφόρησε η πρώτη δισκογραφική δουλειά μου στην Ελλάδα με τίτλο Όταν μιλάνε οι αισθήσεις (ft.Βασίλης Ασημακόπουλος), ένα single σε μουσική του Έλληνα συνθέτηBalsam7teen και στίχους δικούς μου.
Το 2014 ακολούθησαν το album Manja - A Musical Dream με Highlightsαπό επιτυχημένα ξένα Μιούζικαλ, όπου μαζί μου τραγουδάει ο βαθύφωνος Βασίλης Ασημακόπουλος και το ΕP Θα ’σαι δίπλα μου εσύ
σε στίχους/μουσική Φίλιππου Πατίρη.
To 2015 κυκλοφόρησαν το single  Στιγμές σε μουσική τουBalsam7teen και στίχους δικούς μου, το album Mythos 90 : MikisTheodorakis, ένα σύγχρονο έργο – διασκευή του Έλληνα συνθέτη ηλεκτρονικής μουσικής Aural Fragment πάνω σε τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη, το single  Time Trap σε μουσική των Κωνσταντίνου Παπουτσή  - Aural Fragment και στίχους δικούς μου και το albumsong Angel of Mine σε στίχους/μουσική και συνερμηνεία του Τάσου Πέτσατο οποίο παρέμεινε για αρκετές εβδομάδας στην #1 θέση τωνGREECE - TOP 100
και τη θέση #176 ανάμεσα στα καλύτερα τραγούδια της Ευρώπης.
Ακολούθησαν το 2016 το single Σε Θέλω Τόσο σε μουσική του
Balsam7teen και στίχους δικούς μου (#1 θέση GREECE - TOP 100 και θέση #219 – EURO 200), το album Return to Space 2 σε μουσική
Aural Fragment και το maxi single Νοθευμένη Αγάπη.

Δεν είναι η μόνη σου καλλιτεχνική δραστηριότητα. Παίζεις και στο θέατρο.
Μ.Β.: Το θέατρο σε όλες του τις μορφές ήταν και παραμένει η μεγάλη μου αγάπη από τότε που θυμάμαι συνειδητά τον εαυτό μου. Παράλληλα με τις μουσικές σπουδές μου στο Μόναχο, σπούδασα Μουσικό Θέατρο (Musical Theater Performance) και Υποκριτική και συμμετείχα σε περισσότερες από 150 παραστάσεις του μουσικού θεάτρου σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία.
Μετά την επιστροφή μου στην Ελλάδα συμμετέχω σε μουσικοθεατρικές παραστάσεις και θεατρικές παραστάσεις της ομάδας Θεάτροποι του ηθοποιού και σκηνοθέτη Γιάννη Δεγαΐτη (Τρωάδες, Παραξενιές του έρωτα,  Ζητούνται νέοι και νέες, Γέρμα, Εκκλησιάζουσες)




Έχεις γράψει κι ένα εκπληκτικό βιβλίο το οποίο απέσπασε εξαιρετικές κριτικές.
Μ.Β.: Το Αστέρι της Ερήμου – Ναλιμάρ ανήκει στην κατηγορίαΛογοτεχνία της Φαντασίας και κυκλοφόρησε τον Μάιο 2015 μαζί με CDαπό τον εκδοτικό οίκο ΝΟΗΣΗΜια εξωτική ιστορία αγάπης και τιμής με τα χρώματα και τα αρώματα της Ανατολής, όπου το ρεαλιστικό στοιχείο συναντά το φανταστικό, στέλνοντας ένα μήνυμα αληθινού θάρρους και τόλμης να αγωνιστούμε για υψηλά ιδανικά, αναζητώντας την πραγματική ευτυχία.
Το κείμενο του βιβλίου ενέπνευσε ως λιμπρέτο τον συνθέτηBalsam7teen,  ώστε να συνθέσει μουσική για ολόκληρο το βιβλίο, δίνοντας του τη μορφή μιας πρωτότυπης, μοντέρνας Όπερας με τον ομώνυμο τίτλο.
Την ιδιαίτερα προσεγμένη έκδοση του βιβλίου συνοδεύει η εξαιρετική εικονογράφηση της Θωμαή Ζωγράφου και ένα 75λεπτο Cd, το οποίο περιέχει μια επιλογή από τραγούδια και αποσπάσματα της μοντέρνας Όπερας Αστέρι της Ερήμου – Ναλιμάρ, που ερμηνεύουν μαζί μου καταξιωμένοι καλλιτέχνες του χώρου.

Και η ιστορία του βιβλίου... έγινε παράσταση και όχι μόνο μία!
Μ.Β.: Βασισμένη εξ ολοκλήρου στο αυθεντικό κείμενο του βιβλίου μου, σε μουσική του συνθέτη Balsam7teen και με τη συμμετοχή 22 καλλιτεχνών του μουσικού θεάτρου,  η μουσικοθεατρική παράσταση - μοντέρνα Όπερα Αστέρι της Ερήμου – Ναλιμάρ, μέσα από μιαπανδαισία με υπέροχες μελωδίες, μαγικές φωνές , αέρινες χορογραφίες και ερμηνείες που καθηλώνουν, μας παρασύρει σε ένα μαγικό ταξίδι ως τα βάθη της Ανατολής.
Το έργο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στον ΙΑΝΟ τον Ιανουάριο 2016 με μεγάλη επιτυχία, για να επιστρέψει και πάλι στη μουσική σκηνή του ΙΑΝΟΥ για την Παγκόσμια Ημέρα Φωνής 2016.
Την παράσταση φιλοξένησαν το Δημοτικό Θέατρο Καλλιθέας, οΠολυχώρος Δημαρχείου Παλαιού Φαλήρου,  το Θέατρο Pierce – Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος και η Galerie Δημιουργών.
Οι παραστάσεις της μοντέρνας Όπερας τελούν υπό την αιγίδα τουΟμίλου για την Unesco Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος.
Το καλοκαίρι 2016 προσάρμοσα τη μουσικοθεατρική παράσταση και για το παιδικό κοινό, συνδυάζοντας τη σύγχρονη πραγματικότητα με την παραμυθένια Ανατολή.
Η παιδική Όπερα Αστέρι της Ερήμου – Νεφέλη και Ναλιμάρ, ένα έργο ενάντια στον παιδικό εκφοβισμό και τη διαφορετικότητα, έδωσε αφιλοκερδώς την πρεμιέρα της το Δεκέμβριο 2016 στο Αμφιθέατρο τηςΟγκολογικής Μονάδας Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – Ελπίδα» για τα παιδιά που νοσηλεύονται στην Μονάδα.

Ποια πρόσωπα ή, ποιες στιγμές θεωρείς σταθμό στη μέχρι τώρα πορεία σου;
Μ.Β.: Είναι πολλά τα πρόσωπα - σπουδαίοι δάσκαλοι, εξαίρετοι δημιουργοί και καλλιτέχνες - που σηματοδότησαν την καλλιτεχνική και προσωπική μου πορεία μέχρι σήμερα. Ανάμεσα τους ξεχωρίζει η μορφή του Γιώργου Μάνεση, μέντορα και αγαπημένου φίλου, σπουδαίου πιανίστα,  μουσικοπαιδαγωγού και ιδρυτή του Διεθνούς Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού Πορτοχελίου.
Σημαντικό σταθμό στην καλλιτεχνική μου διαδρομή αποτέλεσε η θητεία μου ως Υποδιευθύντρια της Κρατικής Μουσικής Σχολής Garching(Μόναχο), η στιγμή που κράτησα για πρώτη φορά το βιβλίο μου στα χέρια μου και η πρεμιέρα του έργου μου Αστέρι της Ερήμου – Ναλιμάρ.


Ποια είναι τα επόμενα καλλιτεχνικά σου σχέδια;
Μ.Β.: Ένας από τους πιο βασικούς στόχους μου αφορά στην πορεία του έργου μου και τη μεγάλη επιθυμία μου να ταξιδέψει και στις δύο εκδοχές του σε θεατρικές σκηνές σε όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Παράλληλα αυτή την εποχή βρίσκομαι στο στούντιο μαζί με το συνθέτη ηλεκτρονικής μουσικής Aural Fragment για την ηχογράφηση του τρίτου μέρους της τριλογίας του «Return to Space», όπου συμμετέχω ως σοπράνο crossover στα φωνητικά.

Μάνια, σ ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια και πολλές ακόμη επιτυχίες.
Μ.Β.: Σας ευχαριστώ πολύ για όλα, αντεύχομαι τα καλύτερα!

Η σημαντική Μάνια Βλαχογιάννη μιλάει για την "Νοθευμένη Αγάπη"