(vid) Γιάνης Βαρουφάκης:”Τους παρακαλώ να στήσουν Ειδικό Δικαστήριο για μένα, αλλά … δεν θα το κάνουν γιατί είναι δειλοί!”

Την παραδοχή ότι διέπραξε πολλά λάθη κατά την περίοδο που ήταν υπουργός Οικονομικών έκανε ο Γιάνης Βαρουφάκης σε συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, ενώ ( επιβεβαιώνοντας όσα γράφουμε από τον Ιούλιο του 2015 …), ξεκαθάρισε: “Δεν ήμουν ποτέ υπέρ της δραχμής. Στόχος μας πρέπει να είναι μια βιώσιμη συμφωνία εντός της Ευρωζώνης. Η κυβέρνηση πρέπει να καταθέσει το δικό της σχέδιο εξόδου. Να βάλει τη βάση, και αν δεν γίνει δεκτό, τότε να πει «πετάξτε μας έξω”
Μιλώντας για μία σειρά από θέματα, ο Γιάνης Βαρουφάκης, στην ερώτηση για το πώς αισθάνεται όταν τον κατηγορούν ευθέως ότι έχει χρεώσει τη χώρα με 86 δισ. ευρώ,, απάντησε: «Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά. Όταν διαπραγματευόμουν στην Ευρώπη, από τη μία μεριά (οι Μένουμε Ευρώπη ) μου έλεγαν “υπόγραψε ό,τι σου δώσουν”, και παράλληλα, μου έλεγαν “να μην τολμήσεις να αυξήσεις τον ΦΠΑ, μην τολμήσεις να αυξήσεις τους φόρους των επιχειρήσεων”. Αυτά τα δύο δεν πάνε μαζί».
Μάλιστα, ο κ. Βαρουφάκης τόνισε: «Τους παρακαλώ να στήσουν ειδικό δικαστήριο για εμένα προσωπικά. Δεν θα το κάνουν όμως, γιατί είναι δειλοί και σε αυτό το δικαστήριο θα φανερωθούν πράγματα που δεν επιθυμούν και θα καταδειχθούν οι πραγματικοί ένοχοι».
“Βρήκαν την ευκαιρία, ο Νταισελμπλουμ και ο Σόιμπλε και οι υποστηρικτές τους, μέσα, να διασπάσουν τον ΣΥΡΙΖΑ, βρήκαν την ευκαιρία να χωρίσουν τον Τσίπρα από εμένα και να μου φορτώσουν τον δικό τους εκβιασμό και τη διάσπαση …”, ολοκλήρωσε ο πρώην ΥπΟικ το 2015 !!!