Επιστολή στα ξωτικά του Αη Βασίλη.


( Πραγματική επιστολή στα ξωτικά )

Αγαπητά ξωτικά,

όποιος από εσάς ανοίξει αυτή την επιστολή, υποχρεούται να τηρήσει τους συνωμοτικούς κανόνες κατά γράμμα και σε περίπτωση εφόδου του Αγίου να το καταστρέψει άμεσα. Εξάλλου, ο φάκελος έχει εμποτίσει σε σιρόπι σοκολάτας, που μαθαίνω πως σας αρέσει, ώστε να είναι πιο ευχάριστη τυχόν κατάποσή του. Αυτά με τα τυπικά.

Υπό άλλες συνθήκες η επιστολή μου θα είχε παραλήπτη το αφεντικό σας, γιατί όπως και να το κάνουμε ιεραρχικά προηγείται και από τη στιγμή που κάθε άλλο παρά αποτρεπτικό είναι το προφίλ του, η επιλογή του προσώπου του θα ήταν λογική και αναμενόμενη. Πριν χρόνια εξάλλου, είχα στείλει κι εγώ σαν παιδάκι ένα γράμμα, όπου ζητούσα το τσαντάκι του Sport Billy, αποστολή που πράγματι έφερε εις πέρας, επιδεικνύοντας εντυπωσιακή συνέπεια και μεθοδικότητα.
Φέτος όμως η επιθυμία μου είναι απλά να ενημερωθώ για το πολιτικοκοινωνικό πλαίσιο στο χωριό σας. Βλέπετε το μοντέλο διακυβέρνησης που ακολουθείται εκεί, αν και έχει δοκιμαστεί και στον κόσμο των ανθρώπων, ιστορικά δεν προχώρησε ή μάλλον δεν είχε τα δικά σας θαυμαστά αποτελέσματα. Το προλεταριάτο σκορπίστηκε από τα μποφόρ της περεστρόικα και τα μοναρχικά πολιτεύματα πλέον είναι απλά βιτρίνες αίγλης σε γραφειοκρατικά κράτη. Όμως εσείς ως γνήσιοι προλετάριοι δεν ακολουθήσατε ποτέ την γραμμή του κόμματος και γι' αυτό σας κατηγορώ. Είστε πολιτικά έκπτωτοι εκτός κι αν η σιδηρά διακυβέρνηση του Αγίου σας κράτησε μακριά από τις μαρξιστικές προσεγγίσεις ως αντίδοτο του ευάλωτου καπιταλιστικού συστήματος, που αυτή την στιγμή ισορροπεί σε μια λεπτή κλωστή. Ας είναι. Άλλωστε κι εμείς οι άνθρωποι δεν τα καταφέραμε καλύτερα αν και έχουμε δοκιμάσει τα πάντα, ακόμη κι αν οι δικαιολογίες και τα ελαφρυντικά έχουν εξαντληθεί από καιρό.

Κι αυτή η χαρά, αυτό το τρελό ξεφάντωμα κάθε φορά που ολοκληρώνεται το έργο του αφέντη σας; Είναι δυνατόν να είναι αυθεντική ή μήπως πλακώνεστε κι εσείς στα ψυχοφάρμακα; Κι εγώ δουλεύω και τα μούτρα μου κάθε μέρα πέφτουν και πιο πολύ, το σαγόνι μου πλέον αγγίζει το πάτωμα. Είναι μήπως ζήτημα αποδοχών ή έχετε υποστεί πλύση εγκεφάλου τόσα χρόνια κι έγινε η ζωή σας ιδιοκτησία του Αη Βασίλη; Όχι, τόση χαρά είναι δύσκολο να την κατανοήσω. Γι΄αυτό σας λέω ας κάνει κάποιος τον κόπο να μου απαντήσει... Ίσως τα πράγματα να είναι πιο απλά και δεν το έχω καταλάβει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Οuranuke Giis

Υ.Γ.1 έχω την υποψία πως οι τάρανδοι μας κοροϊδεύουν επίσης.
Υ.Γ.2 την παραμονή που το αφεντικό θα κάνει τουρνέ στον καπιταλιστικό κόσμο, είναι η κατάλληλη στιγμή να συνεδριάσει η ολομέλεια και να καταλήξει σε μια κοινή γραμμή. Αν είναι εύκολο μου στέλνετε πολυγραφημένο το έγγραφο με τις αποφάσεις της.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια