Εξομολόγηση-κόλαφος Βλαστού μέσα από το κελί 6

Ο βαρυποινίτης Παναγιώτης Βλαστός μιλά μέσα από τις φυλακές Τρικάλων για τις αποδράσεις στην «Real». Ο Βλαστός μιλά για την τελευταία του περιπέτεια μέσ από το κελί 6 της α’ πτέρυγας των φυλακών Τρικάλων, τον χώρο στο οποίο παραμονή της εθνικής επετείου, εισέβαλε η ΕΚΑΜ και σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται, οι άνδρες της του έβαλαν χειροπέδες στο χέρι και στο πόδι και τον ξυλοκόπησαν βάναυσα. Σύμφωνα με τον ίδιο, κάποιος από τους αστυνομικούς θυμήθηκε τα λύτρα της απαγωγής Παναγόπουλου. « Αμέσως άρχισαν να με βρίζουν χυδαία και να μου λένε ” Κουφάλα…Έχεις και τα λεφτά της απαγωγής Παναγόπουλου και περνάς καλά εδω μέσα“. Όπως αντιλαμβάνεστε του αποκάλεσα δειλούς και τότε οι μισοί άρχισαν να με χτυπάνε με κλοτσιές στο κεφάλι και το σώμα και οι υπόλοιποι έκαναν «έρευνα»στο κελί μου.Το αριστερό μου χέρι είναι σπασμένο. Στη μύτη μού έκαναν κάταγμα και στον λαιμό μου έχω σημάδι από την μπότα τους…». Και συνεχίζει « Πόσο κότα μπορεί να είσαι για να χτυπάς έναν άνθρωπο δεμένο χειροπόδαρα και με ήδη σπασμένα χέρι και γνάθο; Πόσο γυναικούλα μπορεί να είσαι για να φέρεσαι τόσο άτιμα και τόσο πρόστυχα; Επιπλέον τι δουλειά έχει το θέμα της απαγωγής του κ. Παναγόπουλου, από τη στιγμή που έχω καταδικαστεί γι’αυτό το αδίκημα;Και αν πουν ότι εγώ τους προκάλεσα και έφταιξα, τότε γιατί δεν πήγα στο πειθαρχείο, γιατί δεν τιμωρήθηκα με απομόνωση;» Ο κ. Βλαστός στην ίδια συνέντευξη καλεί τον εισαγγελέα, στο οποίο έχει υποβάλει μήνυση, α υποχρεώσει τον διευθυντή της φυλακής να παραδώσει αντίγραφο του DVD του κλειστού κυκλώματος ασφαλείας στο εσωτερικό των φυλακών. Παράλληλα κάνοντας μια εξομολόγηση σοκ, ο κ. Βλαστός υποστηρίζει πως τα ΕΚΑΜ «μπαίνουν στις πτέρυγες όχι μόνο για να μας ψάξουν αλλά για να μας βασανίζουν, να μας απειλούν, να μας τρομοκρατούν, για να επιβάλλουν την περιβόητη καταστολή σε ύποπτους απόδρασης». Ενώ, καταγγέλλει πως ασκούν παράνομοι βία σε βάρος των κρατουμένων « συνεχίζουν το ίδιο βιολί, και μάλιστα προσπαθούν να το νομιμοποιήσουν». «Δεν μας φυλακίσουν μας εκδικούνται, είναι τόσοι πολλοί οι κρατούμενοι που στοιβάζονται 10 άτομα σε κελιά των τεσσάρων ατόμων…Πρέπει να είσαι τρελός για να θες να μείνεις π.χ στα Τρίκαλα, όπου όλο τον χειμώνα δεν είχαν καύσιμα για το καλοριφέρ, 5-6 ώρες την ημέρα δεν υπάρχει καν νερό, κάνουμε μπάνιο με ζεστό νερό από κατσαρόλες και μας δίνουν – λόγω οικονομικής κρίσης- νερόβραστα κολοκύθια με μισή ντομάτα για μεσημεριανό, ενώ δεν υπάρχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη». Τέλος καταγγέλλει πως όταν επισκέπτεται ο υπουργός Δικαιοσύνης τις φυλακές για επιθεώρηση, «βγάζουν από το ψυγείο και του δείχνουν μια μπριζόλα, ότι τάχα τρώμε καλά, ενώ λόγω κρίσης, μας δίνουν νερόβραστα κολοκύθια με μισή ντομάτα για μεσημεριανό! Και προειδοποιεί «Αν δεν βρεθεί ένας υπεύθυνος να μου πει πότε θα γίνουν οι δίκες μου ασφαλώς και θα κοιτάξω να την κοπανήσω»
Πηγή: www.paraskhnio.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια