Ουκρανός βουλευτής χώρισε τη γυναίκα του επειδή δεν άντεξε τις σέξι selfie της - Δίκιο είχε ή άδικο; Δείτε το... κορίτσι!

Δεν είναι όλοι οι άνδρες περήφανοι όταν η γυναίκα τους είναι όμορφη και σέξι. Ορισμένοι μάλιστα φαίνεται πως το παίρνουν πραγματικά πάρα πολύ βαριά.
Τέτοια είναι η περίπτωση και του ουκρανού πολιτικού Aleksandr Politukha, ο οποίος δεν άντεξε τις προκλητικές selfie που ανεβάζει συνέχεια η γυναίκα του Alena στο ίντερνετ, και αποφάσισε να της ζητήσει διαζύγιο.
Χωρίς καμιά εξήγηση, ο Aleksandr έφυγε, αφήνοντας την ίδια και τον γιο τους χωρίς καμία οικονομική υποστήριξη. Όπως δήλωσε και η ίδια, ο άντρας της έκανε αίτηση διαζυγίου επειδή θύμωσε που η ίδια αποφάσισε να μοιραστεί τα κάλλη της με όλο το διαδίκτυο.
«Περνάω δύσκολα αυτή τη στιγμή στη ζωή μου. Είμαι μητέρα. Ο άντρας μου και εγώ έχουμε έναν γιο μαζί. Είμαστε παντρεμένοι εδώ και 10 χρόνια. Ξαφνικά έφυγε από το σπίτι χωρίς καμία εξήγηση στο τέλος του περασμένου χρόνου. Άφησε εμένα και τον γιο μου χωρίς χρήματα και πόρους για να υποστηρίξουμε τους εαυτούς μας», δήλωσε στο ίντερνετ.
Τι απαντά στην κριτική ορισμένων ότι δεν θα έπρεπε ποτέ να ανεβάσει τις φωτογραφίες; «Γιατί είναι τόσο δύσκολο για ορισμένους ανθρώπους να έρθουν σε επαφή με έναν πολιτισμικό, ενδιαφέρον και συναρπαστικό τρόπο αντί να κριτικάρουν;»
Είμαστε πάντως σίγουροι πως είναι πολλοί αυτοί που συμφωνούν με τον δικό της τρόπο...
Πηγή: huffingtonpost.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια